Batman en de Geest
Donkere gestalten bedreigen Gotham City, dus is het tijd voor de etrugkeer van Batman, de zwarte wreker. Batman en de Geest is een unieke lagspeeltekenfilm die, vanwege de perfecte animatie, jong en oud weer in veroering brengt.