Bebe Rexha Live: On the Record
Vlak voor de release van haar nieuwe album 'Expectations' gaf Bebe Rexha een show in haar thuisstad New York. De popster trakteert fans op nieuwe songs als 'I'm a Mess' en 'Shining Star' en natuurlijk komen ook superhits langs als 'Me, Myself & I'. Tussen de nummers door geeft ze het publiek inspirerende adviezen.