Beck - Live at Eurockéennes Festival 2016
Discrete geest, het is een Music-Man (met twee hoofdletters M) die naar Eurockennes komt. Sinds Loser in 1993 snijdt Beck zijn mix van stijlen bij. Soms groove, soms zacht, soms rock, psyched of hiphop.