Before Anythang: The Cash Money Story
Baby koesterde zijn droom al lang voordat hij bekend werd met Big Tymers en Rich Gang. 'Before Anythang' schetst een inspirerend portret van Bryan 'Baby/Birdman' Williams, de oprichter van Cash Money Records, het befaamde platenlabel uit New Orleans dat een groot stempel drukte op de rapmuziek en uitgegroeide tot een wereldberoemd imperium. Zijn levensverhaal vol tragedie en visie, hectiek en invloeden van zijn naaste omgeving is opgetekend door mensen die hem goed kennen, en wordt verteld door Baby zelf.