Behind Marc Anthony's OPUS
In deze meeslepende korte film doorloopt salsa-superster Marc Anthony voor ons het ontstaansproces van zijn 12e album OPUS. Hij gunt ons een insidersblik op zijn werkproces: van het schrijven van de teksten tot een marathonsessie in de studio waarin hij al zijn nummers binnen één dag opnam – nota bene op de herdenkingsdag van het overlijden van zijn moeder.