Being Divine
Being Divine vertelt het verhaal van de enige school in Italië waar mannen en vrouwen kunnen leren hoe ze een fantastische Dragqueen kunnen worden. Twintig studenten voegen zich bij de Ninas om hun innerlijke diva te ontdekken en een geweldige show op te voeren voor een live publiek.