Belief: The Possession of Janet Moses
Belief: The Possession of Janet Moses, is een waarheidsgetrouwe weergave van meer dan vier dagen en nachten van escalerende angstaanjagende voorvallen en licht een tipje van de sluier op van de geheimen rond het verhaal dat later bekend werd als ‘De duiveluitdrijving van Wainuiomata’. De film is een beschrijving van de buitengewone echt gebeurde voorvallen die ertoe leidden dat een gezin, gedreven door liefde en angst, onbedoeld een van hun gezinsleden de dood in dreef.