BET RAISE FOLD: The Story of Online Poker
BET RAISE FOLD: The Story of Online Poker is een documentaire waarin de kijker mee kijkt met een nieuwe generatie internetpokerprofessionals tijdens de spectaculaire opkomst en plotselinge ondergang van de online pokerindustrie waarin in de jaren 2000 miljarden dollars werd verdiend. Online poker was voor miljoenen jongeren veel meer dan een spelletje. Het was hun leven. Het bood hen een kans om buiten het systeem te leven, te ontdekken wie ze waren en ondertussen steenrijk te worden met hun hobby. Alles dat ervoor zorgde dat poker deel uitmaakte van de Amerikaanse cultuur was aanwezig in online poker. Deze pokerpioniers van de 21e eeuw luidden een nieuw tijdperk in voor het spel. Maar alles veranderde op "Black Friday", 15 april 2011. Het Amerikaanse ministerie van Justitie diende aanklachten in tegen al de grootste Amerikaanse pokersites. Zo veranderden deze pioniers opeens in criminelen.