Björk - Biophilia Live
Live gefilmd tijdens de show van Björk in het Alexandra Palace in Londen in 2013, toont de film Björk en haar band die elk nummer op 'Biophilia' en meer uitvoeren met behulp van een breed scala aan instrumenten. Sommige digitaal, sommige traditioneel en sommige volledig niet te classificeren.