Black Oak Arkansas - Live At Royal Albert Hall
Black Oak Arkansas: Live at Royal Albert Hall is een energieke close-up vanuit de achteruitkijkspiegel van klassieke rock met een geremasterde en geremixte live-uitvoering in de Royal Albert Hall in Londen, met een ingesproken introductie van frontman Jim Dandy die een zuidelijke stijlpreek over de waarheid van 'goed en kwaad' of 'God en de duivel', hoe je het ook wilt.