Blake Shelton - Live - It's All About Tonight
Blake Shelton is de populairste mannelijke zanger in de countrymuziek. Blake Shelton - Live - It's All About Tonight presenteert een close-up-en-persoonlijk beeld van de versterkte concerten van de country-ster. Dit concert, gefilmd in Evansville, Indiana, bevat rumoerige uitvoeringen van zijn vorige zeven albums, waaronder verschillende nummer 1-hits, evenals een speciaal gastoptreden van Mira...