Blow The Man Down
Welkom in Easter Cove, een vissersdorpje in een uithoek van de rotskust van Maine. Mary Beth en Priscilla Connolly, die na de dood van hun moeder een onzekere toekomst tegemoet gaan, verdoezelen een vreselijke confrontatie met een gevaarlijke man. Om hun misdaad te verhullen, moeten de zussen dieper de onderbuik van Easter Cove in en de duistere geheimen van de matriarch van de stad blootleggen.