Blue Mountain State: The Rise Of Thadlan
Nadat Thad afstudeert en wordt uitgeloot voor de NFL, moet quarterback Alex zowel leiding geven aan zijn team als het gevecht aangaan met het wraakzuchtige universiteitshoofd om hun huis te behoeden voor sluiting.