Borrowed Time?
Een afgematte sheriff gaat terug naar de plek van een ongeluk dat hij zijn hele leven heeft geprobeerd te vergeten. Met elke stap komen er herinneringen boven. Opnieuw geconfronteerd met zijn fout moet hij de kracht vinden om door te gaan..