Bottom Line van Pirate Movie Production
Met de wind in de zeilen keert de ​​Pirate Crew voor hun 10e jaar terug met een schatkist vol met beloningen voor uw kijkplezier. Bottom Line is voorzien van de beste Europese rijders die de wereld verkennen op zoek naar de beste terreinen die de winter te bieden heeft. Met een bemanning van dappere zeerovers, zoals Marco Feichtner, Erik Botner, Gigi Rüf, Hans Ahlund, Markku Koski, Arthur Longo, Kalle Ohlson, Juuso Laivisto, Tyler Chorlton, Chris Sörman, Björn Hartweger, Teo Konttinen, Victor Teymurov, Stian Solberg, Gerome Mathieu , Werni Stock en Danny Larsen biedt dit filmische avontuur zelfs plezier aan de piraat met watervrees.