Breaking the Bank
Kelsey Grammer peelt Charles Bunbury, de bureaucratische voorzitter van Londens historische, maar noodlijdende bank Tuftons, die was opgericht door de familie van zijn vrouw Penelope (Tamsin Greig). Er is maar één probleem: hij weet niets van bankieren… Wanneer meedogenloze Amerikaanse en Japanse beleggingsmaatschappijen om hen heen beginnen te cirkelen, zet Charles alles in op een riskante investering, maar hij verliest uiteindelijk al het geld en wordt oneervol ontslagen. Charles gaat op straat leven en vormt er een ongewoon bondgenootschap om zijn bank en zijn vrouw te heroveren. Een hilarische Britse komedie met een schitterende cast, met onder andere Mathew Horne (Gavin & Stacey), John Michael Higgins (Pitch Perfect 1 & 2), Andrew Sachs (Fawlty Towers) en Doon Mackichan (Smack the Pony).