Bridget Jones: The Edge of Reason
Nadat Bridget Jones (Renée Zellweger), inmiddels de dertig gepasseerd en ex-vrijgezel, in de knappe advocaat Mark Darcy (Colin Firth) eindelijk de perfecte man heeft gevonden, staat ze voor een nóg grotere uitdaging: ... hem niet verliezen! Op het moment dat Bridget's onzekerheid weer genadeloos toeslaat, verschijnt haar rokkenjagende ex-minnaar Daniel Cleaver (Hugh Grant) ongevraagd ten tonele.