Bubble Boy
Hoewel hij heel zijn leven in de beslotenheid van een beschermende plastic bol en onder het immer waakzame oog van zijn overbezorgde moeder (Swoosie Kurtz) heeft geleefd, dacht Jimmy Livingston (Jake Gyllenhaal) nooit dat hij iets misliep, totdat het buurmeisje (Marley Shelton) wegliep om in Niagara Falls te trouwen. Het huwelijk vindt over enkele dagen plaats en Jimmy heeft geen andere keuze dan een mobiel ‘bubbelpak’ te maken en door het land te trekken om het huwelijk tegen te houden en haar zijn liefde te verklaren.