Chameleon Street
William Douglas Street Jr. is zijn uitzichtloze baan beu en besluit zich socio-economisch op te werken door zich vakkundig voor te doen als een verslaggever, een Ivy League-student, een advocaat en een chirurg. Terwijl hij zichzelf steeds opnieuw uitvindt, blijft hij de wet telkens een stap voor.