Cold Pursuit
In een luxueus skigebied in de Rocky Mountains is de lokale politie niet veel actie gewend. Hier komt verandering in als de zoon van hardwerkende sneeuwruimer Nels Coxman (Liam Neeson) vermoord wordt door de flamboyante drugsbaron Viking (Tom Bateman). Gedreven door wraak en tot de tanden gewapend gaat Nels de strijd aan met het gehele drugskartel en verandert hij van een eerlijke burger in een ijskoude burgerwacht.