Cold War Kids - Main Square 2011
Bereid je voor op een oprecht optreden van de Amerikaanse indierockband Cold War Kids op Main Square in 2011. Blijf ons volgen voor hun aanstaande album New Age Norms, dat dit najaar uitkomt.