Communion
Communion is een adaptatie van Whitley Striebers boek over zijn beweerde contacten met aliens. Het vertelt het meeslepende verhaal van de auteur die volhardt dat het de waarheid is, met een ondoorgrondelijke vertolking van Strieber door Christopher Walken.