Regisseur Jamie Whitney, Joey So
Wanneer Tracker en Carlos zien dat nachtdieren uit de Schaduwjungle vluchten, moet Tracker zijn angst voor het donker overwinnen en met hulp van Ryder en de PAW Patrol de nieuwe schurk stoppen.