Cover Girl
Rusty Parker is zangeres in de nachtclub van haar liefje Danny McGuire. Ambitieus als ze is, neemt ze deel aan een "Cover Girl"-wedstrijd. De uitgever van het blad, Coudair, ontdekt dat Rusty de kleindochter is van een vroegere Broadway-starlet met wie hij ooit een relatie heeft gehad. Rusty wint de wedstrijd en om haar carrière op Broadway niet in de weg te staan, ontslaat Danny haar. In een dronken bui gaat Rusty echter in op een huwelijksaanzoek van haar nieuwe producer, Noel Wheaton.