Creedence Clearwater Revival - Music In Review
Met een diepgaand retrospectief met bassist Stu Cook en drummer Doug 'Cosmo' Clifford, die elk Clearwater-album opnieuw bezoekt om de muziek en de impact ervan opnieuw te beoordelen. Ook komen interviews met John Fogerty en de rest van de band aan bod.