Cyndi Lauper: Laat de kanarie zingen
Laat de kanarie zingen vertelt het verhaal over Laupers opgang naar het sterrendom en haar stevige impact die zich verspreidt via haar muziek, evoluerende punkstijl, uitgesproken activisme en onvermoeibare inspanningen.