David Cross: The Pride is Back
David Cross schittert in zijn tweede HBO cabaretspecial - een show voor volwassenen, live opgenomen in Seattle. Zijn brutale humor behandelt onderwerpen van trendy reclame tot religieus fundamentalisme.