DC Super Hero Girls: Intergalactic Games
Maak je op voor de Intergalactic Games; een vriendelijke wedstrijd om vrede in het universum te brengen. Maar met deze strijdende teams kan het wel eens flink pittig worden! Het Super Hero High team komt tegenover Korugar en de Female Furies te staan. Gaan ze winnen? Sluit je aan bij Wonder Woman, Supergirl en Batgirl en ontrafel een nog grotere uitdaging buiten het veld wanneer een van de teams een veel sinistere drijfveer blijkt te hebben om de strijd aan te gaan. Laat het spel en de actie beginnen!