De Boss Baby: Familiezaken
Ted Templeton mag nu dan wel de grote poenpakker zijn, maar hij flitst terug naar zijn verleden als Boss Baby wanneer hij en zijn broer Tim hun oude rivaliteit hervatten en een schokkende ontdekking doen! Tims dochtertje Tina heeft oom Teds baan als undercover BabyCorp-agent geërfd. Om het snode plan te dwarsbomen dat baby’s in snotneuzen verandert, heeft ze de hulp van beide broers nodig!