De gelaarsde kat
Hij was in Shrek al geweldig en nu kun je in deze avontuurlijke film vol hilarische momenten zien hoe die stoere kat toch zo beroemd is geworden. Minnaar en held, de Gelaarsde Kat beleeft het avontuur van z'n negen levens als hij het samen met Kitty Poezelpootje en Humpty Dumpty opneemt tegen de beruchte Jack en Jill. Dit is het ware verhaal van de Kat, de Mythe, de Legende: De Gelaarsde Kat!