De Jacht op Goud
Vlak voor de Wereldkampioenschappen in Tryon wint IJsbrand Chardon het CHIO in Aken. Alles klopt voor Amerika. De gelouterde menner beschikt over toppaarden met de juiste mentaliteit. Het wordt “de dood of de gladiolen” tijdens een WK dat geteisterd wordt door de dreiging van een orkaan, een chaotische organisatie en helse temperaturen.