De man die teveel wist
Hitchcock op zijn best met James Stewart en Doris Day in een briljante thriller met een onverwacht spannende ontknoping. Een typisch, enigszins naïef Amerikaans gezinnetje is op vakantie in Marokko met hun tienjarig zoontje Hank. Door de ontvoering van Hank raken ze plotseling verstrikt in een net van intriges, ontvoering en moord.