De Zwanenprinses: Avonturen bij de Piraten!
Als haar ouders weg zijn voor de zomer, besluit prinses Alise haar tijd door te brengen met koningin Uberta. Ze wil een goed lid van de koninklijke familie worden maar stiekem is hetgene dat ze het meeste verlangt, piraat worden. En dus gaat ze met Lord Rogers, Jean-Bob de kikker en Speed de schildpad op een wild avontur!