De Zwanenprinses: Het Muzikale Koninkrijk
Je favoriete prinsessen zijn terug in een muzikaal avontuur op speelfilmlengte. Prinses Odette houdt een muziekwedstrijd om de verjaardag van prinses Alise te vieren en de winnaar mag zingen op het grote verjaardagsbal!