Death at a Funeral
Death at a Funeral toont een hilarische dag in het leven van een Amerikaanse familie die bijeenkomt voor de begrafenis van een geliefde echtgenoot en vader. Terwijl de treurenden samenkomen, ontketenen schokkende onthullingen, grieven, dreigementen en een verkeerd geadresseerd lijk een dodelijke chaos.