Deer Tick - A Backyard Session with Deer Tick
Na hun residentie als de huisband van het Newport Folk Festival, schoot Deer Tick neer in Manhattan om op te treden voor de Baeble-crew in onze achtertuin. De plaatselijke Providence kopte de drie opeenvolgende afterparty's van het festival in het Newport Blues Cafe.