Deitrick Haddon - Deitrick Haddon's LXW
Met ongelooflijke foot-stompin hand clappin house rocking songs, boeiende choreografie and swag, zal dit volledige concert koormuziek weer op de kaart; midden op het podium! Deze concertrelease bevat gastoptredens van historische kampioenen van koormuziek; bekroonde beroemdheden zoals Donald Lawrence, Hezekiah Walker en Ricky Dillard begonnen allemaal met de hit 'Great God'.