Depeche Mode - Touring the Angel: Live in Milan
Deze film presenteert de geliefde Britse synth-pop act die live presteerde ter ondersteuning van het goed ontvangen comebackalbum, Playing the Angel. Touring the Angel: Live in Milan songs; deze film presenteert concertversies van acht nummers van alleen Angel.