Did You Hear About The Morgans?
Hugh Grant en Sara Jessica Parker spelen de hoofdrollen in deze heerlijke comedy over liefde vinden op onverwachte plekken. Twee succesvolle New Yorkers, Paul (Grant) en Meryl (Parker) zijn aan het eind van hun Latijn wat betreft het redden van hun problematische huwelijk. Maar als ze de enige getuigen worden van een gewelddadige moord, brengt de politie ze ter bescherming samen ergens onder in Wyoming. De twee typische stadsmensen zullen het weer, de beren, de frisse lucht en de gedwongen tijd samen moeten zien te overleven.