Dispatch: Live vanuit de Red Bull Arena
Een uitverkochte menigte van meer dan 25.000 mensen woonde het allereerste concert in de Red Bull Arena in New Jersey bij om de terugkeer tour van indie/roots band Dispatch te zien.