Dua Lipa - Live at Glastonbury
Glastonbury Festival of Contemporary Performing Arts is het op een na grootste openluchtmuziekfestival ter wereld. Deze staat vooral bekend om zijn muzikale optredens, maar er wordt ook dans, humor, theater en circus gebracht.