Earth, Wind and Fire - Shining Stars
De 30-jarige geschiedenis van Earth, Wind and Fire wordt verteld met foto's, interviews en veel muziek op deze speelfilm. Het bevat een handvol live-optredens en commentaar van Maurice White op bijna elk album van de band.