Eastwood Directs: The Untold Story
Aan de hand van de meer dan 40 films die Clint Eastwood in zijn magistrale carrière maakte, werpt deze documentaire een licht op zijn regiestijl. Verteld door andere legendarische filmmakers en -sterren, waaronder Steven Spielberg, Martin Scorsese, Morgan Freeman, Meryl Streep, Gene Hackman, Tommy Lee Jones, Tim Robbins, Kevin Bacon, Hilary Swank en Brian Grazer.