Een Charlie Brown Thanksgiving
Peppermint Patty nodigt iedereen uit voor Thanksgiving bij Charlie Brown, maar hij gaat al bij zijn oma op bezoek. Snoopy besluit dan ook zijn eigen versie van een Thanksgivingdiner te maken, met behulp van zijn vriendjes.