Elton John Live Farewell from Dodger Stadium
'Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium' is een liveconcert van de legendarische wereldster Elton John in Los Angeles op 20 november 2022. Elton John treedt op in het Dodger Stadium, waar hij in 1975 twee uitverkochte concerten gaf die bepalend voor zijn carrière waren en waarmee hij zijn reputatie wereldwijd vestigde. Nu keert hij terug voor een emotioneel must-see-evenement: de laatste Noord-Amerikaanse show in zijn Farewell Yellow Brick Road Tour, een van de meest grandioze afscheidstournees in de muziekgeschiedenis. Kijkers over de hele wereld kunnen het spectaculaire, historische concert met speciale gasten en ongeëvenaarde wereldhits die enkele decennia beslaan, nu thuis kijken.