Het leven van een gamer
Een kijkje achter de schermen bij een voor jou onbekende carrière. Volg twee rivaliserende spelers die je tonen hoe je van gamen je werk kunt maken, terwijl je tips krijgt van professionals. Kijk naar nooit eerder vertoonde beelden.