Eric Clapton - Slowhand at 70: Live at the Royal Albert Hall
Eric Clapton, Live in de Royal Albert Hall, legt een gedenkwaardige avond vast voor een van 's werelds grootste rockgitaristen, die zijn 50 jaar aan de top van de muziekbusiness viert en meer dan 200 optredens op de iconische locatie in Londen.