Eric Clapton and Steve Winwood - Live from Madison Square Garden
Geschiedenis rockte en rock schreef geschiedenis tijdens een uitverkochte stand van drie optredens in Madison Square Garden eind februari 2008, toen iconen Eric Clapton en Steve Winwood voor het eerst samen een concert gaven sinds hun maar al te korte dagen in het legendarische Blind Faith in 1969.