Eric Clapton - Unplugged
Eric Clapton speelt 15 akoestische nummers in deze uitstekende inzending uit de MTV 'Unplugged' -serie. Inbegrepen is de ode aan zijn late zoon 'Tears In Heaven' en selecties uit Clapton's drie decennia plus opnames.