Erik Friedlander - Solos: The Jazz Sessions
In deze speciale reeks solovoorstellingen laat Erik zien waarom hij wordt beschouwd als een van de meest creatieve en progressieve instrumentalisten van de muziek. Geniet van de muziek van Erik Friedlander op SOLOS: de jazzsessies.